niedziela, 14 lipca 2013

Tajemniczy koralik

Hej!
Dzisiaj jak zwykle kolejna książka. Nosi ona tytuł "Karolcia i magiczny koralik". Napisała ją Maria Krüger. Jest to pierwsza część tej powieści. Książka opowiada tak jak w tytule o Karolci. Jest ona ośmioletnią dziewczynką. Wchodzi ona w posiadanie niebieskiego koralika znalezionego w szparze. Spotyka ją wiele przygód. Jedna z nich to uniesienie się taksówki. Jednak koralik chce zdobyć zła czarownica Filomena. Dalsze przygody i bohaterów możecie poznać sami czytając te książkę i pozostałe jej części. Książka jest naprawdę ciekawa i gdy byłem młodszy lubiłem do niej wracać. A czasami wyobrażałem sobie, że sam mam taki koralik. 

Jak wam już wspominałem Maria Krüger napisała dalszą część książki. Ale nie ma ich tylko dwóch. Inny autor Krzysztof Zięcik dopisał dalsze części jedną z nich jest "Karolcia na wakacjach".
To tyle na dziś. A pod spodem znajdziecie te dwie powieści pani Marii.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz