sobota, 31 stycznia 2015

Powracam, kolejna książka :)

Witajcie.
Przepraszam za moją długą nieobecność. Nie miałem o czym pisać, nie miałem ochoty. Ale powracam z dawką książek. Więc koniec spraw organizacyjnych i zaczynamy!

A zatem, kolejna książka jaką opiszę nosi tytuł "Jezioro osobliwości" Krystyny Siesickiej. Główną bohaterką jest dziewczyna o imieniu Marta. Wkrótce poznaje Michała. Dowiaduje się, że jest on synem Wiktora- nowego partnera jej matki. Pomiędzy nimi rodzi się miłość. Jednak jak wiadomo nie zawsze jest tak łatwo. Na ich drodze staje Patryk, któremu to podoba się Marta. Zaczyna ją adorować. Jednym z kolejnych problemów jakie doświadcza nasza bohaterka to niechęć do swojego ojczyma, którym staje się Wiktor. Specjalnie robi mu na złość i na przekór... Książkę czytało mi się doskonale. Spodobała mi się i polecam ją. Może być dla nas radą na problem.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz