piątek, 7 czerwca 2013

Książka z dzieciństwa

Hej. Cześć. Witajcie!
Tak jak obiecałem w poprzednim poście. Moją książką z dzieciństwa jest "Ferdynand Wspaniały". Została ona napisana przez Ludwika Jerzego Krena. Opowiada ona o psie Ferdynandzie, który chce zostać człowiekiem. I tak się staje ale tylko w jego śnie. Ludzi, których tam spotyka biorą go za człowieka. A on sama zaczyna chodzić na dwóch łapach i ubierać ubrania. Przytrafiają mu się różne przygody. Jedna z nich to taka, że nasz bohater zaczyna latać windą. Pisząc ten wpis dowiedziałem się, że powstał serial animowany z takim samym tytułem, a nawet druga część jego wspaniałych przygód pod tytułem: "Zbudź się Ferdynandzie". I przyznam się szczerze, że muszę ją przeczytać. A przedtem przypomnę sobie jeszcze raz pierwszą część. Moim zdaniem ta książka powinna przypaść do gustu nie jednemu dziecku gdyż jest humorystyczna. To na tyle żegnam się z wami. Pa!
A oto nasz bohater Ferdynand


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz