sobota, 15 czerwca 2013

Załoga, numer 102, Rudy

 Hej Witajcie!
Dzisiaj powiem o mojej jednej z najbardziej ulubionych książek. Po tytule już się pewnie domyślacie jaki tytuł ona nosi. Jest to powieść pt." Czterej pancerni i pies". Została napisana przez Janusza Przymanowskiego. Książka ta liczy ponad 700 stron. Jest napisana w 3 tomach.Głównymi bohaterami są: Janek Kos, Gustaw Jeleń, Szarik, Grigorij Saakaszwili, Wasyl Semen i później Tomasz Czereśniak. Na podstawie książki powstał pewnie wam znany dobry film pod tym samym tytułem. Jednak doszukałem się kilkunastu zmian. Jeśli ktoś z was oglądał film to na pewno zauważy, że w książce są zmiany i nie wszystko dzieje się tak samo ja w filmie. Są też dodane albo zmienione niektóre wydarzenia. Jednymi ze zmian jest np. Zmienione imię i nazwisko pierwszego dowódcy czołgu 102 Olgierda Jarosza. W książce nazywa się on Wasyl Semen. Później on ginie a nowym dowódcą zostaje Janek. A na jego miejsce Przychodzi Tomasz Czereśniak. A Daniel Łażewski (pseudonim: Magneto) nie ginie tak jak w filmie tylko cały czas żyje. Książka ta jest bardzo ciekawa. Mi naprawdę się podobała i żałuje, że już ją skończyłem czytać. Zachęcam was do jej czytania pomimo tylu stron.


A na koniec nasi bohaterzy:


Załoga z pierwszym dowódcą



 
Janek z Marusią

Gustlik, Janek i Tomek


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz